Babeboo Meow
Aen Elmo
Monday, 19 March 2012 @ 13:41 | 0 Comment [s]


Ni lak aenn , aku rindu dia . 
dia dulu duduk bota . but tahun ni dia mcm aku jugak 
berhijrah ke tempat lain . dia duduk dngn bapak dia . 
lagipunn kesian kalau dia duduk ngn mak dia . 
asyik kena pukul kalau buat salah . hurm 
kesian dia woo 

dulu aku pergi rumah bapak dia dekat sitiawan . 
nak mintak duit belanja sekolah dia .
but bapak dia tak kasi .
balik-2 dari sitiawan mak dia nak tetak dia guna parang
huh takud aku masa tuhh . 

kesian kat dia . 
hurm tapi bagus la dia dah duk ngn bapak dia sekarang 
daripada duduk ngn mak dia tuh .
huh bahaya kan diri . 

akuu nak sangat jumpe dia cuti nanti . 
maybe lama lagi . cuti bulan nov lah . 
lama woo nak tunggu . emm takpe la nak uad mcm mane kan .
lagipun nanti aku kerja lepas pmr . 
ingat nak belanje dia kfc ke . 
best jugak kann . 
hurmm  , takpe takpe . ade jodoh kita jumpe ekk . 
tata :)


Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite