Babeboo Meow
Kepala Opah Kamu ?
Friday, 9 March 2012 @ 01:45 | 0 Comment [s]

haha lamo dah oden tak update blog nieh . ecehh rindu lah siot . ngehee ~ pejam celik dah bulan 3 . exam pun baru habis . agak puas hati jugak la dengan markah exam aku dari yang sebelum nie . sekolah yang baru aku pindah nie bagus la hehe tgok lah pengetua dia macam mana . tu pasal ramai yang berjaya .
Alhamdulillah . hehehe hari nie aku nak citer skit pasal dea nie :)


Hahak aku jealous ? sakit hati ?  memang lah :) okay janji tak kacau awak dah kay sayang semoga bahgia lah dengan tunang mu tuh . haha pasni tak perlu lagi nak tipu-2 perasaan kau kat aku erk . cakap rindu, sayang  lah ape lah . haha lelaki sama je shit (macam tahi) . sebab tuh aku benci lelaki . PENIPU . tapi , aku sayang dea lagi lah ..... hmm . aku kan perasan jee . takpelah nyna kau mengalah je lagipun org tuh nak BERTUNANG dah kann ? okay fine takpa aku terima semua nieh . dah la kan 'kumbang bukan sekuntum'  . kumbang bukan sekuntum pun org nie jugak kau sayang erk nyna . bagus lah . teruskan perangai kau tuh . hukhuk nak nangis T.T nah ni lagu kau bagi kan ? sekarang aku bagi kat kau balik . amik laaa simpan sampai mati kay :')

-MAAFKAN AKU SAYANG :'\

Labels:



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite