Babeboo Meow
rindu
Thursday, 3 May 2012 @ 14:40 | 0 Comment [s]

Skola smkdary , aku rindu sangat kat skola time aku nenakal dulu .
aku dah taktahan skola dekat sini . arghh boleh jadi gila .
rindu dekat member-2 aku yang sekepala kat sana . 
haishh rindu nyaaa . 

imbas kembali ~

Teringat balik time aku kena lempang ngn cikgu Hashimah , guru kelas aku sendiri dengan geng-2 aku .
aku n geng semua kena sbb ketawa . 
mmbe aku sorang ni  pergi conteng buku math . pastuh kitaorg gelak-2
dea dtg dea tgok yang mmbe aku tulis 
-CIK HASHIMAH BT HAMDAN B PONDAN- 
kena lempang guna buku . haha mau nye tak radang cikgu tu , kihkihkih .
nakal kan kitaorang . tu lah makan dea . pastuh cikgu tuh kata kat aku 
'awak nie wan , tengok muka jer baik tapi perangai mengalahkan setan' 
Wouhhh :O terkejut makk . haha aku yang tak buat pape pon kena .
alah gelak sikit jew , haha pape pun
saya mintak maaf yerk cikgu :p kihkihkih . 


 
aku menangis lau ingatkan balik dorang , baru aku taw erti sbuah persahabatan :)
aku rindu dorang sangat-2 .
aku mintak maaf sbb aku pindah .



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite