Babeboo Meow
Macam-macam , erghh
Sunday, 10 June 2012 @ 19:12 | 0 Comment [s]

Dalam pukul 2 pg cmtuu aku tak tidur , msih brjaga sbb balik dri tasek UTP dgn yg 
tersayang terus terbungkang kat katil hehe lupe dia ckp jgn tidur senja . hmm 
dah mengantuk sangat . letih tertido teruss . nok buad mcm ne dah tertdor kann .
hmm pagi tu aku tgok video magic . line boleh tahan gak cabar aku smlm . 
terpaksa tunggu nak tgok gak video tuh . then dpt tgok , tp tak tengok habis .
entah laa maybe aku takut kot ? emm mane tak takut nye , magic tu silap buat 
abis awek cun tu kena ptong betul-2 . mati kat pentas je . 
konon nak wat magic tp akhir nya mengorbankan diri sendiri . 
ee ngeri sampai mengeletar tubuh bdn aku nih . 

ermm then , ttbe time tuu ade motor ex5 ronde kat rumah . 
ouhh what the suck babi ? hon byk kali moto kau tuh ingat bagus ke ? 
jangan ingat kau lama duk sini kau boleh wat sesuka hati lah babi . 
mase tuh mentang mak aku takde rumah , berani la nak kacau aku 
dua bradik kat rumah nie . weyhh babi kalau aku baling-2 batu kat tingkap
rumah kau ape kau rase eyh babi ? kalau aku rase nak hentak jeee .


btw malam tu aku kol mak aku *dengan ketakutan , seyes aku menggeletar 
gilaa . takut ape-2 terjadi . emm mse tue negatif je byk lam pale otak aku . 
emm takut sangat dengan sakai darat dekat sini . sape punye keje ? 
komfem dak jantan babi yg bru pindah kat sebelah rumah jiran indon aku tuhh . 
emm mak aku kate , if ade lagi baling-2 batu ibu balik and report polis jee . 
lepas berape minit kemudian . dah takde dah bunyi tingkap kena baling batu .

emm lepas tu da reda sikit gigil akuu . then bdn-2 aku gatal seluruh bdn smpai ke 
muka bengkak-2 . eee telinga aku pun naik merah-2 .
entah tatau kenapa ? seluruh bdn wehh . gatal gila erghh .
lepas tuu mandi dengan air panas suam-2 sikit . 
sapu krim , then gatal jugak . mate dah mengantukk dalam
kul 4 lebih or kul 5 cmtuu . lame-2 nyembang ngn akak , 
dpat gak pejamkan mata aku ni .

Esok is today laa . haha bagus tak sekolah . sambung 
cuti . yeyeah . but rindu kat friends aku kat skola . 
rindu nak balik sesame dri skola , maklumlaa da 2 minggu cuti .
ermm , kay laa . letih taip dah nie . ouke byebye . hope benda 
nie tak jadi lagi :') 


Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite