Babeboo Meow
Mom , iloveyouuuu
Saturday, 2 June 2012 @ 06:40 | 0 Comment [s]


Tadi aku balik kg kat Bota kiri , tengok nenek aku . dea sakit . 
kesian dea bru jew lepas kena operate kat tengkuk aishhh . 
serammm aku  tengok jahitan nyerr :'O
dea tak larat nak makan . cause effect dea sampai kat tekak .

lepastuu aku ajak ibu balik . dea kata nak pergi tesco kejap 
katenya nak kluar duit , so aku pon oke jew 
 ececeh time tuu dah la pakai bju kebaya >.<
kann aku bru balik kenduri terus pergi melawat nenek aku .
So tak sempat nak salin .

Sampai jea kat tesco , cri maggi and serbukk dadih . 
serbuk dadih tak jumpe . then cri dekat dinding jaya 
ada tapi macam keras jew so tak jadi beli .
nak cri kat sidex pulakk . lepas tu jumpe serbuk dadih baik punye 
 timeeee tu jugak aku gila laksa Ohhh shits dekat pukul 6 
macam tuh tgok dah takde laksa kat kedai yg biasa aku beli 

Uhh babis . pegii dekat restoran tanye ade lakse ke tak -.-'' 
ibu la punye keje suh tnye . maluu aku . huhu
tanye kat kedai makan smua takda . Omg aku sangap laksa .
lepas tuu ibu pergi tanye dekat orang jual sate . wahahah 
dea kata ada kat petronas bandar U
pusing balik pegi sane sbb nak beli laksa .

Hahahahah nasib baik ade . org yang jual tuuu dah kemas barang
daa  and dah simpan dlm kereta dah punn  , 
 mak aku tnye ade laksa tak then org tuu bukak barang balik . 
kasi due bungkus laksaa . Wahhhh :'D slrppp 
melepas jugakk kesangapan laksa ^^

Moral dekat cerita aku ni : mak lah segala-gala nya , dea akan dapat kan 
sesuatu untuk kita walau pun menyusahkan diri dea  :').
So hargai lah dea ^^ iloveyou mom 

Labels:



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite