Babeboo Meow
Sial .
Tuesday, 26 June 2012 @ 10:18 | 0 Comment [s]


Lepas balik dari kelas tambahan , 
ermm jalan kaki pergi Bus stop dengan my prend 
si hikmah yanti nihh , huh naseb baik laa tak hujan . 
tggu punya tgguu akhirnya ada jugak bas ,
yeyeah happy gila nak balek nak makan nak tido nak onl
hhuhuhuhu ;\ balik rumah ketuk-2 pintu takde sapa , 
tengok kasut O.o lepastuu kasut mcm takda jeeeee ,
akak ikut ibu kee punn ? *dalam hati 
Aaaaaaaaaaaaa nobody homee . 

Then ketuk ft panggil-2 takda yang menyahut , aaaaaaaaaa
yes nobody home , menyesal kasi kunci dekat akak pagi td
hukhukk . nangis dekat depan pintuu rumah .
orang sebuk lalu lalang dpn rumah, ee kimak lancio
agak lama aku menangis , dlm hati pikir bila 
ibu nak balik , haaaaa nak masuk ruma :'(

dengan pakai bju tshirt sekolah ni lap airmata , taktau nak pergi 
mana lepastuu nak pegi taman yang jao skit tuu .
takud pulak , kang kena culik habis akuu emm 
tak pasal pasal jee kang . huh ttbe lak ,
idea datang , aku pergi ruma farah mintak pinjam kdt .
lol dia takde krdt , masa tuu dia nak pegi cc . then 
aku pun ikot laa skali . dia ajakk . ngehngeh . 

balik dri cc huh hujan lebat aaaa sejukk nyaa then balik 
rumah farahh tukar bju tak mndi punn , sejuk rasa nk demam .
dri kul 5 lebih sampai kul 8 tggu kat rumah farah 
emm pukul 8 malam baru aku msuk rumah .
gila lahh ada kakak tak boleh harap 
kalau dpt tidor , dunia kiamat pun takkan sedo . 
huh farah ngn aku hempas-2 ketok-2 pintu bru bgun huh 
gmpang betul . mati-2 aku ingat dia ikot mak aku .bodoh.

malam plak farah lepak rumah aku , hehe thanks 
yaww , kalau kao takde mampus aku yunk tggu sampai 
tgahmalam laa jawabnya , lol . 
Argh pening gile nie tata blog , ilebiu muah 


Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite