Babeboo Meow
Thanks god :')
Monday, 18 June 2012 @ 02:57 | 0 Comment [s]


Ya allah , terima kasih sebab mempermudahkan jalan kehidupan aku :') 
aku bersyukur kepada mu ...

hurmm tadi aku tido time math lepastuu maybe cikgu dah keluar .
ttbe cikgu faizol cakap aku di pindahkan ke kelas 3B4 hewheww 
hee selamat tinggal 3B4 :'p
i will miss you there , alah sebelah jee xD

aku bersyukur sangat . esok bermula lah . aku dah tukar kelas ! yeahh ! 
alhamdulillah ya allah . hehee seronok sangat .  
tapi aku kesian kann siti . dia kelas tuh sowang-2 jew dia nanti . 
geng dorang tuh bukan nya layan dia sangat . hermm . 

emm lepas ni aku akan tunaikan permintaan ibu . insyaAllah . 
adik akan belajar rajin-2 lepas ni demi ibu . 
hope takde ape yang halang lagi . adik nak jadi baik . adik 
taknak nakal lagi mcm dulu . 
and taknak hampa kan ibu . erm :') terima kasih ya allah .

smua ni berlaku mungkin ada hikmahnya . 
walaupun ia perit . harus aku lalui nye dengan hati yang redha .
btw aku hope segalanya berjalan dengan lancar dan seperti biasa .

 huh  now baru lah ade semangat nak sekolah ! >.< 
syukur tak terkata sangat niee 

about my fone ? hurmm biar je lah dulu kat sekolah tue 
malas nak tuntut sekarang . hujung tahun nanti amik la lepas abis exam 
PMR . pakai fone punn buat apa ? 
kan kan kan ? heee 

kay laa banyak sangat aku bebel ni . tata my blog , 
muahmuahmuah kat pipi kanan and kiri :*

- Harap berjaya dalam peperiksaan -


Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite