Babeboo Meow
Tierra Lovvera
Sunday, 11 December 2011 @ 02:50 | 0 Comment [s]


Dia kawan baik aku dari kecik sampai lah sekarang , 
kita orang berpisah sebab aku pindah . 
hurmm jarang jumpa dia dah . jarang balek kg . 

kesian dekat dia sebab kawan kawan aku kat sana
macam anti ngn dia . huh haprak punya kawan . 
aku rindu kat kau la tiera . bile kite nak lepak agi ek 
rituh sehari jew dpt brsama ngn kau .

tu pun petang tuh kau dah nak balik dah . 
ape nak buatkannn . hurmm . 
imissyou  so muchiee baby . 

aku dengar cerita , kau dah liar . emm kenapa ni ?
ape dah jd ? kenapa jd mcm nie ? 
aku kenal kau dlu takde mcm nie . 
tapi sejak bile tah ? kau jadi mcm tuu .
aku sebagai kawan kau . aku sedih 
sbb kawan aku jd mcm tuu . emmm

hope kau dapat kawal diri kau  .
and bersabar lah menempuhi segala cabaran .
maafkan aku sebab tinggalkan kau . 
byebyee maaf kan aku :'|



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite