Babeboo Meow
Segalanya ngeks.
Friday, 11 January 2013 @ 03:15 | 0 Comment [s]



 Assalamualaikum heeheeeeee  :D happy nyaaaaa hari-2 aku. Sentiasa dengan senyuman Alhamdulillah .
Hihiks hope seterusnya pun macam tu jugak. Wouhaaaaa. Hmm. Masa sejarah tadi, agak menyakitkan hati. Hahahah. Ayat dia asyik nak perli je. Takpe, dia kan cikgu aku. Yang peliknya, dia tak kasi nota pun. Harituh punya lah melambak nota dia kasi. Pelik bin Ajaib. Hehehe . Eh jappp!

JENG JENG JENG!
Waktu nie nak balik Seri Iskandar dah :D nasib baik sempat snap pic dekat Pulau nih. Cantik sangat suasana dekat situ. Kalau ade peluang ketiga nak pergi situu. Comfirm lah aku orang pertama yang beria heheh.

Dekat sini lah bermula nya perkenalan aku dengan si diaa :D hahaha. Entah mcm mane tah boleh kenal mamat nie. hihiks. Bila ingat kan balik memang kelakar doh. "ADE HAIR DRYER?" hahahaha. Okaylah malas nak panjang panjangkan sangat cerita nie. Kang ade yang kata aku beria lah ape lahh. Ngee. 
Byebye my blog. Ilebiuuuuuuuuuuuuu. Nanti kita jumpa lagi k. Tata muahh.



Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite