Babeboo Meow
Wehee~
Monday, 14 January 2013 @ 03:13 | 0 Comment [s]



Weee assalamualaikum! rindunya kat blog. Heheh. Hari ni hari isnin kat sekolah tadi seronok sangat. Cikgu sejarah kena bahan dengan arief aiman. Ngahaaa rasain luu! Bak kata arief, Yang muda dihormati, Yang tua kita maki-maki. Yang aku gelak-2 jelah. Cikgu tuu dengan semua orang dia nak cari pasal. Orang menguap pun dia marah. Aku taktao lah ape masalah dia. Dia ajar memang boleh masuk dalam kepala otak. Tapi mulut dia tuu merunsingkan otak orang sampai orang tak boleh nak fokus! Haa marah nie. Err. Lantak dia ahh. Malas sembang banyak pasal dia. K.

Nak story pasal hari sabtu haritu pergi Sungai Klah err pagi tuu punya lah awal aku bangun and masa tu sempat lagi aku onlinee lepastu memang syok lah kena bebel. Boleh bernanah telinga aku dengar semua tuu. Haduhh haduhh. Lepastuu dah lah aku terus salin baju. Tak mandi punn hahahar. Kantoi skill. 

Nampak? muka tak mandi aku. Hahaha. Tapi nampak macam dah mandi jer. Lepas tuh sampai jea terus terjun. Weheeee~ 

Kakak aku buat gaya pe tah. Aku malu nak tiru. Lawak jea.

With my adik, Fendy

Heheheh comel kan yang belakang tuh? ngeheh perasan kejapp

Peace Yow, sebuk jea fendy nak buat peace jugak :D

Hee~ 

K bajet. K tahu dah.

Saja posing maut sikit :p

Gambar aku jea banyak. Yelah kakak aku jadi photographer. Biar jelah. Saja nak penuh kan gambar dalam blog nih. Yelah kan bosan takde buat ape. K lah nak layan benda lain pulak. Bye awak yang comel ^^ 




Older Post | Newer Post


Assalamualaikum! Called me Nyna :) Please be nice with me kay. Here my facebook kay FACEBOOK. Thankyou for visit my blog :D




DiaryAboutLoveSite